Звіти про роботу


Звіт про роботу

              Протягом  2022/2023 навчального року діяльність ФОП була спрямована на реалізацію основних Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» із змінами та доповненнями, «Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, навчальних програм з предметів та інших нормативно-правових документів, спрямованих на інноваційний розвиток і поліпшення якості загальної середньої освіти.

З метою підвищення ефективності та результативності роботи вчителів щодо забезпечення формування та розвитку ключових, міжпредметних та предметних компетентностей учнів та розвитку їх індивідуальних здібностей і нахилів  упродовж  цього навчального року  ФОП  через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працював над організаційним та науково-методичним забезпеченням реалізації проблемної теми «Упровадження інноваційних технологій як шляформування життєвих компетентностей здобувачів освіти в умовах педагогіки партнерства» шляхом вивчення теоретичних питань нових педагогічних ідей та технологій, поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання на уроках та в позаурочний час для активізації пізнавальної самостійності школярів, вдосконалення їх здібностей з урахуванням їх досвіду, розвитку їх самореалізації для становлення самобутньої особистості.

Головною метою в практичній діяльності вчителі вважають:

Ø виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишньої дійсності, розвиток художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів, здатності розуміти й інтерпретувати художні твори та сприймати й оцінювати естетичні явища;

Ø формування в учнів на доступному рівні системи художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та специфіку мистецтва різних видів;

Ø розвиток емоційно-чуттєвої сфери учнів, їхніх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження і спілкування;

Ø формування в учнів елементів технологічної культури,

Ø розвиток здатності до генерації ідей, їх аналізу, самостійного ухвалення рішення, формування власної думки, позиції,

Ø взаємодії в процесі розв’язання спільних та індивідуальних завдань

Ø розвиток технічно-творчих здібностей учнів;

Ø розвиток здоровязберігаючих чинників

 

Методичне об’єднання працювало над вирішенням таких пріоритетних завдань:

v підвищувати фаховий  рівень педагогів, розвиток їхньої творчості, ініціативи шляхом оптимального поєднання традиційних та сучасних форм методичної роботи;

v поглиблювати знання з педагогіки і психології, теорії і практики виховання, використовувати інноваційні технології у навчально-виховному процесі,  підвищення володіння та застосування вчителями ІКТ;

v вивчати і удосконалювати стан організації навчального процесу та компетентності учнів при вивченні  предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій; 

v використовувати традиції народу та особливості національної історії  у вихованні  школярів при вивченні предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій;

v виробляти в учнів навички елементів самоосвіти та творчо-пошукової діяльності;

v систематично працювати з обдарованими і здібними учнями, залучати їх до участі в різноманітних конкурсах учнівської творчості, олімпіадах, конкурсах.

Головне завдання роботи ФОП полягає у сприянні підвищення фахової майстерності вчителів, збагачення членів ФОП педагогічними знахідками, підтримання духу творчості, прагнення до пошуку.

План  ФОП предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій на 2022-2023 навчальний рік було складено з посиланням на нормативно-правові документи, які регламентують організацію навчально-виховного процесу та методичну діяльність. Він відображає такі  напрямки роботи:

v аналіз діяльності ФОП предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій за минулий навчальний  рік;

v теми та плани методичних засідань;

v робота між засіданнями;

v вивчення науково-педагогічного досвіду.

Протягом  року  було проведено 4 засідання, на яких висвітлювались такі теми:

1. Мета, зміст і основні напрямки роботи ФОП щодо реалізації науково-методичної проблеми.

       2. Вплив традиційних та інноваційних засобів на формування та розвиток здорової особистості.

      3. Формування здорового способу життя дітей.

     4. Роль ФОП у підвищенні результативності навчально-виховного процесу.

 

Вчителі активно приймали участь у шкільних, районних семінарах, засіданнях ФОП. Свої методичні надбання висвітлюють на власних блогах, розробки уроків та виховних заходів розміщують в інтернеті на шкільних сайтах та сторінках.

Діяльність вчителя завжди пов'язана з виховною роботою. Вчителі ФО разом зі своїми учнями активно приймають участь у загальношкільних виховних заходах.

Аналізуючи результативність роботи шкільного ФОП  здоров’язберігаючих технологій та естетичного циклу  у 2022/2023 н. р., можна відмітити, що був забезпечений високий методичний рівень проведення всіх видів уроків, заходів, тобто підвищився науково-методичний рівень знань вчителів та їх фахова майстерність.

Підбиваючи підсумки  2022/2023 н.р. можна сказати, що з’явилось чимало цікавого у творчому доробку педагогів, адже вони шукали нові форми, методи роботи, підвищували якість навчально-виховного процесу.

У 2023/2024 навчальному році члени ФОП здоров’язберігаючих технологій та естетичного циклу продовжать працювати над темою «Упровадження інноваційних технологій як шляформування життєвих компетентностей здобувачів освіти в умовах педагогіки партнерства».

Основні завдання, які ставляться перед членами ФОП:

o   вивчення та впровадження в практику досягнень педагогічного досвіду;

o   вивчення та аналіз програм, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;

o   оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар