Звіт про
роботу
Протягом 2022/2023 навчального року діяльність ФОП була
спрямована на реалізацію основних Законів України «Про освіту», «Про загальну
середню освіту» із змінами та доповненнями, «Національної стратегії розвитку
освіти в Україні на період до 2021 року», Державного стандарту початкової
загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти, навчальних програм з предметів та інших нормативно-правових документів,
спрямованих на інноваційний розвиток і поліпшення якості загальної середньої
освіти.
З метою підвищення ефективності та результативності
роботи вчителів щодо забезпечення формування та розвитку ключових,
міжпредметних та предметних компетентностей учнів та розвитку їх індивідуальних
здібностей і нахилів упродовж цього навчального року ФОП через мережу колективних, групових та
індивідуальних форм методичної роботи працював над організаційним та
науково-методичним забезпеченням реалізації проблемної теми «Упровадження
інноваційних технологій як шляформування життєвих компетентностей здобувачів
освіти в умовах педагогіки партнерства» шляхом вивчення теоретичних
питань нових педагогічних ідей та технологій, поєднання традиційних та
інноваційних форм і методів навчання на уроках та в позаурочний час для
активізації пізнавальної самостійності школярів, вдосконалення їх здібностей з
урахуванням їх досвіду, розвитку їх самореалізації для становлення самобутньої
особистості.
Головною метою в практичній діяльності вчителі вважають:
Ø виховання в учнів
емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишньої дійсності, розвиток
художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів, здатності розуміти й
інтерпретувати художні твори та сприймати й оцінювати естетичні явища;
Ø формування в учнів на доступному
рівні системи художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та специфіку
мистецтва різних видів;
Ø розвиток емоційно-чуттєвої сфери
учнів, їхніх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження і
спілкування;
Ø формування в учнів елементів
технологічної культури,
Ø розвиток здатності до генерації
ідей, їх аналізу, самостійного ухвалення рішення, формування власної думки,
позиції,
Ø взаємодії в процесі розв’язання
спільних та індивідуальних завдань
Ø розвиток технічно-творчих здібностей
учнів;
Ø розвиток здоров’язберігаючих
чинників
Методичне об’єднання працювало над вирішенням
таких пріоритетних завдань:
v підвищувати фаховий рівень
педагогів, розвиток їхньої творчості, ініціативи шляхом оптимального поєднання
традиційних та сучасних форм методичної роботи;
v поглиблювати знання з педагогіки і
психології, теорії і практики виховання, використовувати інноваційні технології
у навчально-виховному процесі, підвищення володіння та застосування
вчителями ІКТ;
v вивчати і удосконалювати стан
організації навчального процесу та компетентності учнів при вивченні
предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій;
v використовувати традиції народу та
особливості національної історії у вихованні школярів при вивченні
предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій;
v виробляти в учнів навички елементів
самоосвіти та творчо-пошукової діяльності;
v систематично працювати з
обдарованими і здібними учнями, залучати їх до участі в різноманітних конкурсах
учнівської творчості, олімпіадах, конкурсах.
Головне завдання роботи ФОП полягає у сприянні
підвищення фахової майстерності вчителів, збагачення членів ФОП педагогічними
знахідками, підтримання духу творчості, прагнення до пошуку.
План ФОП
предметів естетичного циклу та здоров’язберігаючих технологій на 2022-2023
навчальний рік було складено з посиланням на нормативно-правові документи, які
регламентують організацію навчально-виховного процесу та методичну діяльність.
Він відображає такі напрямки роботи:
v аналіз діяльності ФОП предметів естетичного
циклу та здоров’язберігаючих технологій за минулий навчальний рік;
v теми та плани методичних засідань;
v робота між засіданнями;
v вивчення науково-педагогічного
досвіду.
Протягом року було проведено 4 засідання, на яких
висвітлювались такі теми:
1. Мета, зміст і основні напрямки роботи
ФОП щодо реалізації науково-методичної проблеми.
2. Вплив традиційних та інноваційних
засобів на формування та розвиток здорової особистості.
3. Формування здорового способу життя дітей.
4. Роль ФОП у підвищенні результативності
навчально-виховного процесу.
Вчителі активно приймали участь у шкільних, районних
семінарах, засіданнях ФОП. Свої методичні надбання висвітлюють на власних
блогах, розробки уроків та виховних заходів розміщують в інтернеті на шкільних
сайтах та сторінках.
Діяльність вчителя завжди пов'язана з виховною
роботою. Вчителі ФО разом зі своїми учнями активно приймають участь у
загальношкільних виховних заходах.
Аналізуючи результативність роботи шкільного ФОП здоров’язберігаючих технологій та естетичного
циклу у 2022/2023 н. р., можна
відмітити, що був забезпечений високий методичний рівень проведення всіх видів
уроків, заходів, тобто підвищився науково-методичний рівень знань вчителів та
їх фахова майстерність.
Підбиваючи підсумки 2022/2023
н.р. можна сказати, що з’явилось чимало цікавого у творчому доробку
педагогів, адже вони шукали нові форми, методи роботи, підвищували якість
навчально-виховного процесу.
У 2023/2024 навчальному році члени ФОП
здоров’язберігаючих технологій та естетичного циклу продовжать працювати над
темою «Упровадження інноваційних технологій як шляформування життєвих
компетентностей здобувачів освіти в умовах педагогіки партнерства».
Основні завдання, які ставляться перед
членами ФОП:
o
вивчення та
впровадження в практику досягнень педагогічного досвіду;
o
вивчення та
аналіз програм, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і
методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;
o
оволодіння
навичками самоаналізу, інноваційними технологіями.
Немає коментарів:
Дописати коментар